onsdag 6 maj 2009

Onsdag mitt i veckan

Nu får jag inte sitta i soffan så mycket längre. Måste ta på mig kläder och cykla till jobbet snart. Det har visserligen slutat regna, men det tar emot lite ändå. Ändå är det en bra jobbdag idag. Jag har ju precis varit ledig två dagar och då är det faktiskt lite trevligt att komma tillbaka och vara social igen, jag tycker ju om mina kollegor. Onsdag innebär dessutom att vi fått varor till butiken, vilket betyder mycket pysslande och det gillas ju.



Men helst av allt skulle jag vilja befinna mig i ett vackert rum (nystädat och utan det kaos som vi mer eller mindre ständigt lever i), fika gott och bläddra i tjusiga magasin, gärna klädd i någon fabulös klänning. Sedan skulle jag få ett positivt svar från någon av alla de lägenheter vi sökt och därefter kunde jag börja planera för att flytta i sommar.....

Näpp, dags att komma tillbaka till verkligheten och lämna hemmet. Hej så länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar