torsdag 14 maj 2009

Tack Sopstationen





Börjar jobba sent idag, så jag tog mig en runda ner till butik Sopstationen. Det här var ett sådant tillfälle då jag hade kunnat köpa hur mycket som helst, så mycket fint! Tur kanske att vi bor smått då, så att jag måste begränsa mig. Eller nåt. Hur som helst, bilderna visar dagens köp. En "dra-maten" shoppingvagn för 25 kronor, kaffepanna 35 kronor, klocka 45 kronor och slutligen 4 nummer av tidningen Husmodern från 1928, 1937, 1943 samt 1951 för en guldpeng styck. Där fanns många fler nummer också, säkert 20 stycken. Så skynda dit om ni är intresserade.

2 kommentarer:

  1. Kul att du hittat fynd på Sopstationen. Tycker ofta att där är väldigt utplockat när jag är där, men handlar väl om lite tur och timing också:)

    Trevlig blogg!!

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Fantastiska fynd du gör fröken!

    Och vilken supersnygg fotölj, jag har en lika snygg jag :-)

    SvaraRadera