tisdag 28 juli 2009

Tygerna tre



Nu har det igen varit lite tunt med inlägg här. Mycket jobb i kombination med brist på fynd tror jag. De här har jag dock inte visat er. En del bloggare verkar hitta massor av härliga loppistyger. Själv tycker jag det är väldigt ont om sådana. Humana hade en del ganska fina i våras, men de var lite väl dyra tyckte jag.

De här är de enda jag hittills lyckats samla på mig. Gult bomullstyg med bär på, rött bomullstyg med gula och blå blommor och ett trikåtyg med gulbrunt mönster. So far so good antar jag. Om någon som kikar in här har tips på bra secondhandtygfyndarställe i Malmö eller övriga Skåneland, säg gärna till!

1 kommentar:

  1. De tyger du hittat var läckra i alla fall.... Vilken svärmor du har!!!! Avundsjuk blev jag på de fina burkarna... En helt okej present!!!!

    SvaraRadera